خوش اخلاقی و خوش انصافی

شما می توانید سوالات خود را از کارشناسان فروش ما به صورت تماس تلفنی و پیام در واتساپ بپرسید

سوالات متداول

هزینه ی ارسال در حامل های مختلف متفاوت است، برخی حامل ها پس کرایه می شوند، بدین معنی که هزینه حمل و نقل در هنگام تحویل از مشتری اخذ می شود؛ و برخی حامل ها نظیر پست سفارشی، پست پیشتاز و پست ویژه پیش کرایه هستند، بدین معنی که هزینه حمل و نقل به طور کامل تخمین و در هنگام سفارش از مشتری دریافت می‌شود، لذا هزینه هر کدام از روشهای ارسال در هنگام ثبت سفارش در صفحه سبد خرید قابل رویت است!

در حال حاضر خیر؛ اما اگر ساکن مشهد مقدس هستید و شیوه ارسال "پیک موتوری" را انتخاب کرده اید و بنا به دلایلی فقط امکان پرداخت در محل برای شما وجود دارد، با انتخاب گزینه پرداخت در محل و پیک موتوری و البته هماهنگی با مسئول فروش می توانید هزینه سفارش خود را در هنگام دریافت بسته پرداخت کنید.

موجودی کالا

در این مورد کافی است با فروشگاه سایت تماس گرفته و یا از طریق پشتیبان واتساپ فروشگاه جویای زمان موجود شدن کالای مورد علاقه خود شوید.

اولا کلیه تخفیفات در بخش اخبار سایت و شبکه های اجتماعی متعلق به الکتروویژن اطلاع رسانی میشود، از این رو توصیه اکید ما به مشتریان عزیزمان عضویت در این شبکه هاست، ثانیا در صورت خرید تعداد بالا کافی است با همکاران فروش ما در فروشگاه تماس گرفته و درخواست خود را پیگیری نمایید.

خرید و پیگیری سفارشات

اگر کد تخفیفی دارید می توانید آن را در قسمت سمت چپ سبد خرید خود وارد کرده و اعمال نمایید. (کدهای تخفیف ممکن است بر روی برخی محصولات و یا محصولاتی که خود تخفیف خورده اند اعمال نشود)

الکتروویژن برای محصولات ارائه شده به مشتری ۴۸ ساعت مهلت تست در نظر گرفته است (البته غیر از ابزارآلات). همچنین ضمانت سلامت کالا و ضمانت تطابق محصول با عکس و توضیحات آن از جمله حقوقی است که فروشگاه الکتروویژن برای مشریان خود قائل است