خوش اخلاقی و خوش انصافی
شما می توانید سوالات خود را از کارشناسان فروش ما به صورت تماس تلفنی و پیام در واتساپ بپرسید
سوالات متداول
هزینه ی ارسال در حامل های مختلف متفاوت است، برخی حامل ها پس کرایه می شوند، بدین معنی که هزینه حمل و نقل در هنگام تحویل از مشتری اخذ می شود؛ و برخی حامل ها نظیر پست سفارشی، پست پیشتاز و پست ویژه پیش کرایه هستند، بدین معنی که هزینه حمل و نقل به طور کامل تخمین و در هنگام سفارش از مشتری دریافت میشود، لذا هزینه هر کدام از روشهای ارسال در هنگام ثبت سفارش در صفحه سبد خرید قابل رویت است!
سوالات فنی خود را در قسمت گروه واتساپ مدیر فروشگاه که شماره آن در سایت الکتروویژن موجود است، بپرسید. کارشناسان فنی ما همه ی تلاش خود را کرده تا به سوالات شما پاسخ دهند. تماس تلفنی با فروشگاه الکتروویژن با شماره ۰۵۱۳۷۱۳۳۶۴۵ نیز در دسترس شما عزیزان است.
بله کلیه فعالیت های تجاری مجموعه الکتروویژن برپایه تجارت الکترونیک است و فرقی بین فروشگاه فیزیکی و اینترنتی ما وجود ندارد کلیه قیمتها یکسان و موجودی اجناس بهروز و برخط می باشد. بدیهی است که محصولات ناموجود در سایت مشخص و غیر قابل خرید هستند.
در حال حاضر خیر؛ اما اگر ساکن مشهد مقدس هستید و شیوه ارسال "پیک موتوری" را انتخاب کرده اید و بنا به دلایلی فقط امکان پرداخت در محل برای شما وجود دارد، با انتخاب گزینه پرداخت در محل و پیک موتوری و البته هماهنگی با مسئول فروش می توانید هزینه سفارش خود را در هنگام دریافت بسته پرداخت کنید.
بله چراکه نه، فروشگاه الکتروویژن دارای فروشگاه مجهزی در مجتمع بزرگ برق و الکترونیک سبحان واقع در مرکز شهر مشهد مقدس می باشد که کافی است به آدرس ما مراجعه و بصورت حضوری خرید نمایید، البته پیشنهاد ما این است که خرید خود را اینترنتی ثبت نموده تا همکاران ما آماده و بسته بندی نمایند و شما بدون اتلاف وقت سفارش خود را از محل فروشگاه دریافت نمایید!
موجودی کالا
در این مورد کافی است با فروشگاه سایت تماس گرفته و یا از طریق پشتیبان واتساپ فروشگاه جویای زمان موجود شدن کالای مورد علاقه خود شوید.
اولا کلیه تخفیفات در بخش اخبار سایت و شبکه های اجتماعی متعلق به الکتروویژن اطلاع رسانی میشود، از این رو توصیه اکید ما به مشتریان عزیزمان عضویت در این شبکه هاست، ثانیا در صورت خرید تعداد بالا کافی است با همکاران فروش ما در فروشگاه تماس گرفته و درخواست خود را پیگیری نمایید.
خرید و پیگیری سفارشات
اگر کد تخفیفی دارید می توانید آن را در قسمت سمت چپ سبد خرید خود وارد کرده و اعمال نمایید. (کدهای تخفیف ممکن است بر روی برخی محصولات و یا محصولاتی که خود تخفیف خورده اند اعمال نشود)
به محض اینکه شما دکمه ثبت نهایی سفارش را فشار می دهید، سفارش شما در فروشگاه ثبت شده و تعداد آن از انبار کم می شود (برای شما رزرو می شود)، فارغ از اینکه پرداخت شما موفق باشد یا خیر. بنابراین اگر در درگاه بانک به مشکلی خوردید یا خودتان از آن انصراف دادید و مجددا بخواهید ثبت سفارش کنید ممکن است همه قطعات به تعداد درخواستی شما موجود نباشد. در این مواقع نیازی به ثبت سفارش مجدد نیست، چراکه وضعیت سفارش شما "در انتظار پرداخت" خواهدبود، لذا شما میتوانید با مراجعه به "حساب کاربری" بخش "سفارشات من" و کلیک بر روی "جزئیات" از طریق درگاه های پرداخت نمایش داده شده در آن صفحه، نسبت به پرداخت صحیح سفارش خود اقدام نمایید. توجه داشته باشید که سفارش های پرداخت نشده و ناموفق حداکثر ۲۴ ساعت رزور خواهند بود و پس از آن بصورت خودکار لغو میشوند.
اگر کالای ارسال شده از لحاظ مشخصات فنی و ظاهری با سایت مغایرت داشته باشد، این موضوع را با همکاران ما در بخش پشتیبانی فروشگاه در میان بگذارید تا پس از تایید کارشناسان فروش، مراتب پذیرش کالا و پرداخت هزینه برگشت کالا توسط حسابداری صورت پذیرد. در این حالت کافی است مشتری اجناس خود را توسط پست سفارشی به آدرس فروشگاه الکتروویژن ارسال نموده تا پس از دریافت آن مطابق با هزینه درج شده در سایت پست، مبلغ آن به حساب مشتری واریز شود. در صورتی که فکر می کنید کالای ارسال شده معیوب می باشد، هزینه ارسال آن به فروشگاه الکتروویژن برای تست بر عهده مشتری می باشد. اما در صورتی که کالا واقعا معیوب باشد و این موضوع به تایید کارشناسان فنی الکتروویژن برسد، هزینه ارسال کالای سالم بر عهده الکتروویژن خواهد بود. در صورتی که معیوب بودن کالا به تایید کارشناسان فنی الکتروویژن نرسد، هزینه ارسال مجدد قطعه بر عهده خود مشتری خواهد بود
الکتروویژن برای محصولات ارائه شده به مشتری ۴۸ ساعت مهلت تست در نظر گرفته است (البته غیر از ابزارآلات). همچنین ضمانت سلامت کالا و ضمانت تطابق محصول با عکس و توضیحات آن از جمله حقوقی است که فروشگاه الکتروویژن برای مشریان خود قائل است
در صفحه آموزش نحوه خرید توضیحات کاملا نحوه خرید و پیگیری خرید آورده شده است، با این حال بدانید و آگاه باشید که همواره وضعیت سفارشات از طریق ایمیل برای شما ارسال میشود، کد رهگیری مرسولات پستی ، تیپاکس و... نیز پس از ۲۴ ساعت از داخل حساب کاربری قابل دریافت است.